Enterprise Support

Met Enterprise Support van Fundaments ontvangt u hoogwaardige Cloud Support door onze goed getrainde eerste- en, indien nodig, hogerelijns-medewerkers. Dit betekent: altijd adequate ondersteuning bij incidenten, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken. Daarnaast wordt er 24x7 proactief of reactief ingegrepen om ervoor te zorgen dat uw Cloud-omgeving altijd online is.

24/7 ondersteuning

24/7 ondersteuning door goed getrainde Cloud Engineers.

Duidelijke communicatie

We maken duidelijke afspraken en hanteren heldere tarieven.

Experts

Specialistische teams voor diepgaande ondersteuning.

Online portaal

Online inzicht in de status van uw verzoeken.

Hoe werkt Enterprise Support van Fundaments

Fundaments maakt gebruik van een zeer gebruiksvriendelijke self-service supportdesk. Hierin kunt u op gestructureerde wijze meldingen, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken indienen. Mocht de situatie dat vereisen, dan is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.

Onze goed getrainde eerstelijns-medewerkers bieden de juiste ondersteuning bij het meerendeel van de binnenkomende verzoeken. Mochten zij niet in staat zijn deze op te lossen, zoeken zij contact met één van de specialistische teams binnen Fundaments. Daarnaast maakt Fundaments gebruik van 24x7 monitoring, zodat we al kunnen ingrijpen voordat u zelfs maar merkt dat er een verstoring is.

Twee varianten: Prepaid en Postpaid Enterprise Support

Enterprise Support is vanuit Fundaments beschikbaar in twee varianten: prepaid en postpaid.

In de prepaid-variant biedt Fundaments garanties ten aanzien van respons- en/of oplostijden bij incidenten, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken. Prepaid Enterprise Support koopt u vooraf in, op basis van een gezamenlijk afgestemd aantal uren per maand, waarbij we het aantal uren natuurlijk periodiek toetsen op blijvende passendheid. Activiteiten van Fundaments worden verrekend met de vooraf ingekochte uren.

In de postpaid-variant biedt Fundaments alleen garanties ten aanzien van de respons- en oplostijd van major incidenten. Overige incidenten, wijzigingsverzoeken en informatieverzoeken worden op basis van best-effort opgepakt. Bij Postpaid Enterprise Support worden de bestede uren achteraf gefactureerd.

No items found.
A map of the Netherlands with markings of data centers

100% controle over uw data

Zeker weten waar uw data staat? Dat kan de soevereine Cloud van Fundaments u garanderen. Hiermee krijgt u de garantie dat uw data op Nederlandse bodem staat, dat het wordt beheerd door een Nederlandse partij, namelijk Fundaments, en er daarmee volledige controle is op al uw data. De Private Cloud-oplossingen van Fundaments zijn de basis voor een solide en betrouwbare IT-infrastructuur - bij u of ons op locatie in Nederland. Onze datacenters zijn verdeeld over zeven datacenterlocaties in zowel Oost-, Midden als West-Nederland. Dit zijn allemaal Tier3+ locaties: de hoogste haalbare klasse voor een Nederlands datacenter op dit moment. Bij een Tier3+datacenter is aan alles qua beveiliging gedacht, zo is er gegarandeerde stroomvoorziening, inbraakbeveiliging, water- en branddetectie en klimaatregeling.

Voldoe aan Nederlandse wet- en regelgeving

Met de Cloud-oplossingen van Fundaments voldoet u aan de Nederlandse wetgeving voor dataopslag met alle relevante certificeringen (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, NEN 7510 en ISAE 3402 type I en II). Ook de Nederlandse datacenters van Fundaments hebben dezelfde of vergelijkbare certificeringen. Door de NEN 7510 certificering is ons platform bovendien geschikt voor de ondersteuning van zorginstellingen.

No items found.